Daar gaan we dan!

23 augustus 2018 - Jönköping, Zweden

Hoi allemaal,

Vorige week vrijdag was het zover, dus hierbij nog even kort een verslagje van de reis, dan weten jullie in ieder geval dat ik veilig ben aangekomen. Ik zou samen reizen met een vriendin, dus kwam zij alvast op donderdag avond, zodat we de volgende ochtend vroeg konden vertrekken. Dit was natuurlijk super gezellig, want het was koopavond in Hardenberg met een extra markt, dus konden we een beetje rondlopen en rondhangen in de stad.

De volgende ochtend waren we van plan om halverwege de ochtend te vertrekken, maar na heel wat gedoe waren we uiteindelijk 's avonds nog steeds in Nederland. Toen besloten we dat het volgende poging om naar Zweden te gaan apart zou zijn. Laura zou met haar broer naar haar vader in Denemarken gaan en vandaar doorreizen naar Jönköping. Ik kon de volgende ochtend meerijden met een ander vriendin en haar vader, we reden om 6 uur 's ochtends en kwamen 's avonds laat aan in onze nieuwe thuis stad.

​Het was uiteindelijk nog wel een 12 uur rijden, ondanks het afwisselen, dus het was zeker een pittige reis, maar uiteindelijk zijn we aangekomen! De dag erna ging de vader van Estha alweer naar huis, hij vloog vanaf Göthenburg dus reden we daar gezellig met z'n allen heen en konden we ook die stad en omgeving bekijken. Het was echt super mooi, dichte bossen, heuvels, rotspartijen en stukjes land met rooie boerderijtjes en koeien. Het is zeker wel een omgeving waar ik het naar mijn zin ga krijgen. Het is super mooi en de mensen zijn aardig, dus het komt zeker goed.

Tot het volgende berichtje, dan zal ik wat vertellen over de introductieweek!

1. Stieneke:
    27 augustus 2018