De laatste loodjes

3 april 2017 - Truro, Canada

Hi allemaal,

Hier een kort berichtje, aangezien het alweer een tijd geleden is sinds ik iets geplaatst heb. Afgelopen weken is er niet heel erg veel gebeurd, deze week zijn mijn laatste lessen dus alles is druk met het afsluiten van het semester. En dan? DAN HEBBEN WE ZOMERVAKANTIE!!

Helaas heb ik deze zomer geen officiële vakantie, maar ga ik stagelopen. Alsnog is het leuk om het alvast zomervakantie te noemen, want hoeveel mensen hebben nou sneeuw liggen als het zomervakantie is? Maar goed, zoals ik al zei, ik ga stagelopen dus veel luieren wordt het niet. De hoe en de wat van mijn stage zal ik jullie de volgende keer iets meer details over geven, maar ik zal alvast verraden, het is echt een hele vette plek!

Dus, want heb ik afgelopen weken uitgevoerd? Helaas, niet heel erg veel interessante dingen. School is bijna afgelopen, dus afgelopen weken staan volledig in het teken van verslagen, leren voor mijn toetsen en presentaties. Druk, druk, druk… Gelukkig is er tussendoor nog wel tijd om leuke dingen te doen met vrienden, want af en toe heb je natuurlijk ook een beetje afleiding nodig. Maar dit bestaat vooral uit feestjes, samen chillen, Victoria Park in en samen eten. Vooral dingen samen doen heeft extra prioriteit op dit moment, want over een paar dagen zullen mijn meeste Canadese vrienden op weg naar huis zijn met een kans dat ik ze niet meer terug zie. Dat is wel echt het nadeel van het wonen in het buitenland van een jaar, je leert zoveel leuke mensen kennen en daar moet ik nu weer afscheid van nemen. Al plan ik nog wel om aan het eind van de zomer, op de terugweg een van de Canadezen op te zoeken, aangezien ik toch langs haar stad kom.

Sorry dat het zo kort is, maar ik zal binnenkort wat meer gaan vertellen.

Groetjes Hilde

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade