Nog een paar daagjes…

29 augustus 2016 - Heemserveen, Nederland

Hoi allemaal,

Nog een paar daagjes en dan is het zover, ik ga naar Canada! De meeste voorbereidingen zijn getroffen, dus nu is het echt uitkijken naar donderdag.

Zoals er ook al kort in mijn introductie stond, zal ik komende donderdag voor een jaar vertrekken naar Canada. Hier zal ik als onderdeel van mijn studie voor een jaar in Truro, Nova Scotia, gaan wonen en studeren. Ik studeer International Food Business, wat een samenwerking is tussen mijn universiteit en een Canadese universiteit. Daarom kwamen in het tweede jaar de Canadezen naar Nederland en gaan wij nu voor een jaar naar Canada toe.

Toen hoorde ik het geniale idee om een soort blog bij te houden, zodat iedereen die wil mijn verhalen kan volgen. Hier zal ik proberen om regelmatig een verhaaltje te posten over wat ik meemaak in Canada. (Misschien handig; als jullie je email adres in de mailinglist zetten krijgen jullie automatisch bericht wanneer ik iets plaats)

Natuurlijk vind ik het ook heel erg leuk om van jullie te horen, hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. Je kan natuurlijk altijd een berichtje schrijven in het gastenboek of reageren op een van mijn reisverhalen. Ook een Facebook berichtje of email kunnen natuurlijk. En mochten jullie mij een kaartje willen sturen, dat kan naar het volgende adres:

Hilde Tamminga
Box 467